Pavel Cahlík – brand manažer

Životopis

stručně a přehledně

2013
Creative copywriter H1.cz

_napsal nespočet PR článků s pozitivním dopadem na prodej
_otextoval jsem desítky e-shopů
_sestavoval jsem analýzy klíčových slov
_staral jsem se o německý a český copywriting
_spolupracoval jsem na PPC kampaních linkbuldingu a dalších formách on-line marketingu

2014
On-line marketing CZ & SK E&S Investments Czech Republic

_vytvořil a spravoval jsem desítky  kreativních kampaní (on-line i off-line) pro český a slovenský trh
_plánoval jsem a prováděl nákup médií včetně tvorby rozpočtů a zodpovědnosti za jejich plnění
_spravoval jsem CZ a SK weby
_plánoval a koordinoval jsem akce pro více jak 3 000 účastníků

2015
Brand manažer Mindsoft s.r.o.

_vytvořil jsem 3 nové webové projekty pro český a slovenský trh, které byly do tří měsíců ziskové
_projekt nového hlavního webu projekt management, UX, art-directing, copywriting
_vytvořil jsem komunikační manuál značky

2016
Head Of Marketing Tutor s.r.o.

(part of EDUA Group)

_vytvořil jsem novou podobu značky web, brand manuál, tone of voice, art-directing, copywriting
_zlepšil jsem konverzní poměr webu a výkonnost reklamy
_zavedl jsem nové nástroje projektové řízení, komunikace, analytika a reporting
_vytvořil jsem content strategii
_přivedl jsem značku do dalších marketingových kanálů
_ušetřil jsem značce řádově statisíce
_vedl jsem tým 4 lidí

2018
Chief Marketing Officer EDUA Group, s.r.o.

_úspěšně jsem s týmem dokončil rebrand tří značek v portfoliu EDUA Group a započal další dva
_vytvořil jsem obsahovou strategii pro 2 značky v portfoliu
_dosáhli jsme výrazných úspor při stejné či lepší výkonností kampaní
_vylepšili jsme rozložení komunikačních kanálů
_vytvořili jsme jednotný PR a komunikační koncept pro celou skupinu
_díky principům agilního řízení jsme začali měnit mnoho dodavatelsko-odběratelských procesů
_ úspěšně jsme zaintegrovali všechny akvizice do portfolia EDUA Group 
_vedl jsem tým 7 lidí

2019
Interim Brand Teamleader Czech News Center a.s.

_byl jsem zodpovědný za všechny tituly CNC (včetně kooperace s redakcemi, oddělením inzerce, online oddělením)
_začal jsem s přípravou revize strategie, dlouhodobých i krátkodobých plánů
_ dohlížel jsem nad dodržováním strategie a rozvojem brandů CNC, včetně služeb, a to online i offline
_ vedl jsem týmu 11 brand manažerů
_zodpovídal jsem za brand BLESK a jeho komerční aktivity