Kde čerpám informace?

Ve své podstatě je každý z nás líný – i já s tím bojuji. Ale znalosti a vědění mi už párkrát vlastně zachránily život a kariéru. A to nepřeháním. Proto jsem byl tak vděčný za otázku, kterou jsem dostal na Wordcampu Praha od šatnáře Karla Dytricha při nahrávání jeho podcastu. „Odkud čerpáš informace?“ 

Článek jsem měl už v přípravě, ale rozhodl jsem se ho ještě trochu upravit. A začnu u média, které už 20 let umírá…

Z knížek!

Kniha, která mě zachránila

Začnu zvostra. Nebýt této knížky, tak tyhle řádky asi dnes nepíšu. A možná přišla jen ve správnou dobu. Ona totiž není naprosto úchvatná a je to vlastně popis studie. Ale i tak mě dostala. 

Nechci se dožít 120 let. Jen chci svůj život prožít v ikigai. A myslím, že se k němu blížím. I když má ta cesta pár zatáček.

Kniha, u které nevidím důvod, proč podle ní nežít

Před pár dny mě ta zpráva zasáhla – stejně jako další. Karl Lagerfeld byl kontroverzní. A bylo mu to jedno… V dnešní přehnaně korektní době byl jako relikt z minulosti. A? Kniha jeho mouder a citátu je stejně tak ikonická jako on.

Dvě knihy, které mě změnily

Radikální otevřenost od Kim Scottové jde hodně proti proudu „tradičních“ firem založených v 90. nebo 00. letech. Pokud bych teď začínal budovat firmu nebo tým, tak bych si tuhle knížku přečetl znovu. 

The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life – tady název mluví naprosto za vše…

Kniha, kterou předstírám, že jsem četl

Myšlení pomalé a rychlé – já opravdu chtěl. Dokonce k tomu mám ještě i audioknihu. Ale nemohl jsme tomu přijít na chuť.

Z newsletterů

Newslettery mi maximálně vyhovují. Jsou to informace, které jsem si vyžádal a chci je. Mám je v doručené poště tak dlouho, dokud nemám čas si je přečíst. Takže tady je přehled newsletterů, které nemažu…

  • Avinash Kaushik – člověk, který dal světu see-think-do-care framework má blog s názvem Ocamm’s Razor a velmi často je to dobré čtení.
  • uLab newsletter – i když pépécéčka moc nemusím, tak tenhle newsletter je boží a moc mě baví svým přesahem.
  • Eliška Vyhnálková a její čtení na víkend
  • Contagious – projekt Josefa Havleky sice občas hodně tlačí na pilu, co se finanční stránky týče, ale proč ne. Za kvalitní obsah se platit musí. 
  • Neewsletter Boba Hofmana o neuromarketingu. Protože dostat se lidem do hlavy je můj sen. 
  • Hubspot newsletter – kvalita občas kolísavá, ale když se zadaří, tak je to k nezaplacení.
  • každodenní přehled od Mediáře
  • a dalších pár

Stránky, které mám v záložkách

a pokud je čas, tak na nich brouzdám

https://www.blog.google
https://qz.com
https://www.marketingweek.com
https://www.nngroup.com/articles/
https://www.neurosciencemarketing.com/blog/home
https://brandingforum.org
http://www.personalbrandingblog.com
https://www.brandingstrategyinsider.com

a další…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *