fbpx

Vlastně se tak trochu stydím, že to musím psát. Značka je alfa a omega a prosakuje do všeho, co děláte. Proto byste ji měli řešit na začátku, v průběhu a minimalizovat škody, když se blíží konec.

Ale nechci ve vás vzbudit pocit studu nebo hanby. Z vlastní zkušenosti vím, jak je těžké uřídit vše, co je s podnikáním spojeno. Tak jak poznáte, že potřebujete pomoc s vaší značkou? Toto jsou tři nejčastější situace, na které narážím.

Prodeje rostou jen vlažně

To klidně může být tím, že jste svým zákazníkům už nabídli všechno, co máte. Vyplýtvali jste svůj obsah a/nebo je přehltili reklamou (nejen) na sociálních sítích.

A teď z toho hledáte cestu ven. Každá další investovaná koruna do PPC vám ROI nevylepší. Na dospělácká média jako jsou televize, billboardy nebo rozhlas nemáte nejspíš rozpočet. A nápady na blog už taky došly.

Takových jako jsme my, jsou stovky

Zase cítím závan studu, protože do podnikání člověk jde, protože má svůj vlastní, unikátní nápad. Ale může se stát, že vás konkurence okopírovala. Možná dokonce udělala něco lépe. A vy na to nejste připraveni.

Jedno z mých fakt oblíbených přísloví říká, že na vrcholu fouká nejvíce. No a teď ruku na srdce. Na Sněžku jdete taky pořádně oblečeni a možná máte v batohu ještě nějakou zálohu. Nebo?

Mám úžasný nápad

A založím si startup. Protože produkt je to hlavní. Nic jiného. Jen produkt, produkt a produkt. Zbytek vyřeším potom!

Částečně souhlasím, ale na Amazonu (pokud se nepřipravujete na jeho příchod, tak bych možná rovnou uvažoval o prodeji) se malí prodejci nemají skoro šanci dostat k nějaké konverzi. I na naší Heuréce chvíli trvá než „nasbíráte hvězdičky“.

Budovat s produktem rovnou i značku vám ušetří neskutečně času a starostí v dalších fázích vašeho podnikání. Podívejte se na boty Crocs. Sezónní módní startupový výstřelek, který stále jakž takž přežívá. Může za to i značka a komunita, kterou kolem sebe budují (více méně průběžně).

A co tím získám?

Tak to jsou přesně ty momenty, kdy je dobrý se na chvilku zastavit, nadechnout a pořádně se podívat na svou značku. Pokud se ji podaří dobře uchytit, dá vám to nový impuls a vše se tím zjednoduší a ucelí.

A konkrétně? Co získáte? Dojde ke:

  • zlevnění nákladů na online reklamu,
  • snazší a rychlejší identifikace u a se zákazníky a zaměstnanci. To vám urychlí budování loajality. A tím se urychlí využití nevlastněných komunikačních kanálů (word of mouth apod.).
  • snazší vytváření marketingové komunikace (reklam)
  • Budete mít lepší výchozí bod při tvorbě nového webu. 
  • Rychleji si vytvoříte obsahové strategie.
  • Objevíte nová témata pro PR. Tím dojde k zrychlení a zefektivnění celého kanálu.
  • Vytvoříte konzistentnější a tím pádem uvěřitelnější komunikaci.
  • A v konečném důsledku bude i snazší a účinnější onboarding nových zaměstnanců.

A jak začít?

Pokud to nejdřív chcete vyzkoušet sami, protože si stále ještě nejste jisti, že se vám investované peníze vrátí, můžeme se potkat na Brand Workshopu, kde si vyzkoušíte na své značce zapracovat pod dohledem a hned získáte i zpětnou vazbu od ostatních účastníků, kteří na to budou asi velmi podobně.

Další termín je: 25. 5. Potkáme se?