fbpx

Brand Workshop

Celodenní značkové školení

Brand podle mě není jen logo a nebo posty na Facebooku. Práce na brandu všemu předchází a zároveň nikdy nekončí. Úsilí před samotným startem komunikace vám vše ulehčí a zlevní. Není to nic těžkého, ale musíte být připraveni třeba i zpochybnit dosavadní úspěchy. Ty totiž nemusí pro další růst stačit. 

Rychlá navigace

Obsah a jak workshop probíhá
Komu je určen
Program
Místo, termín, cena a jak objednat
Proč přijít

Forma

Nechtěl jsem uspořádat další přednášku, ze které budete odcházet jen s pocitem, že byla dobrá.

Prvních pár minut z každého bloku je teorie nebo vysvětlení principů. Pak už je to jen o praktických cvičení. Vše si vyzkoušíte pod dohledem a s případnou korekcí nebo podnětem na nejlépe své značce a klidně i té osobní.

Výsledky–pokud chcete–odprezentujete ostatním a můžete využít i jejich pohled na věc.

Takže na konci odcházíte s uceleným přehledem o vaší značce, ne jen teorií.

Pro koho je brand workshop určen?

  • komukoliv, kdo potřebuje pomoci se značkou – Jak zjistíte, že potřebujete pomoci se značkou?
  • majitelé (generických) eshopů
  • marketingoví specialisté, kteří chtějí jiný pohled na svou každodenní rutinu
  • každý, kdo cítí, že jeho značka potřebuje změnu

Program

Dopoledne–analýza

Dopoledne bude o metodách, jak najít to nejdůležitější na značce–její podstatu a dokonale ji popsat.

Jakmile si ujasníte základní informace, můžete se pustit do plánování strategie a do jednotlivých kampaní. Ulehčí vám to práci třeba i na obsahové strategii a pomůže pochopit hlouběji své zákazníky. Ty musíte znát už před tím, ale třeba zjistíte něco dalšího. Informací není nikdy dost.  

Dopolední blok vám dá odpověď na to,

  • jaké motivy pohání vaše zákazníky,
  • co ovlivňuje vaši značku zevnitř i zvenčí,
  • a co je podstata vaší značky.

Konkrétně

9:15-10:30

  • Strategický radar x SWOT a další analýzy, které se mohou tvářit jako zbytečnost, ale odhalí mnoho potřebných detailů pro další kroky

10:40-12:00

  • Cílové skupiny – na co se ptát, jak je popsat co nejdetailněji, co nezapomenout a jak z nich získat informace
  • Shrnutí informací do Brandkey modelu

Odpoledne–inbound marketing a měření jeho výkonnosti

Proč inbound marketing–nebo chcete-li obsahový marketing? Protože i když má tato forma své limity, stále patří mezi ty nejefektivnější při budování značky. A aby fungoval skvěle, potřebujete pořádnou obsahovou strategii, která podpoří nejen váš brand.

Výkonnost některých brandových kampaní se poměrně obtížně měří. Sestavil jsem proto přehled metod a metrik, kterými můžete vyhodnotit návratnost a účinnost svých brandových kampaní. Ty nejdůležitější si společně projdeme.

Odpolední blok vám dá odpověď na to,

  • jak vytvořit obsahovou strategii,
  • jak měřit výkonnost brandových kampaní.

Konkrétně

13:30-14:30 Podíváme se na obsah, který hledá váš zákazník nebo by ho měl oslovit. Přestaňte plýtvat svým obsahem a naučte se ho využít cíleně.

14:45-16:00 Metody a metriky pro měření výkonnosti vašich brandových kampaní. Trochu nudných čísel, které vám ale mohou zachránit spoustu peněz.
+ závěrečné shrnutí a debata

Kde, kdy a kolik?

Kdy

25. 5. 2019 od 9:00 do 16:00

Kde

Školicí prostory ESET Česká republika, Jankovcova 1037/49, 170 00 Praha-Holešovice, Česko –Mapa, Detailní popis cesty
Nejbližší zastávky: Ortenovo náměstí – Tramvaje 1, 12, 25, Maniny – 1, 14, 25

Cena

2200 Kč (vč. DPH)

V ceně je zahrnuta dopolední a odpolední svačina, káva, čaj a voda, co hrdlo ráčí. Na oběd se domluvíme.

Odcházet budete i se spoustou materiálů úhledně svázaných podoby skoro brand booku.

Já vám vystavím fakturu na údaje, které mi zašlete. Storno poplatek výši 100 % si účtuji jen v případě, že zrušíte svou účast 5 dní předem.

Kapacita workshopu je 10 míst. Sál je větší, ale abychom mohli smysluplně pracovat, je deset lidí maximum.

Všechna místa jsou obsazena. Máte i tak zájem? Napište mi. Domluvíme se 🙂

Pokud budete potřebovat cokoliv dovysvětlit či projít, tak máte 10 dní po kurzu další konzultaci zdarma.

Proč jít na můj workshop?

  1. Vše si pod vedením na místě vyzkoušíte na vlastní značce.
  2. Ze země jsem za ty roky vydupal nebo resuscitoval desítky značek. V mém porfoliu se objevují značky jako BLESK, Aha! nebo Jipka.
  3. Dostávám reference typu „díky, že jsi nám zachránil podnikání.“
  4. Jsem certifikovaný lektor celoživotního vzdělávání přímo od MŠMT. Takže má školení mají hlavu a patu.
  5. Jsem na značky a nestydím se za to! Je to můj život.